Bestellen en bezorgen

Scroll naar beneden voor het contactformulier.

Bestelprocedure

Er zijn verschillende mogelijkheden om uw product bij ons te bestellen. Dit kan namelijk eenvoudig en snel via onze website. U zoekt het product uit wat u graag wilt bestellen en daarna volgt een eenvoudig stappenplan. U kunt hierin diverse informatie verwerken zoals afleveradres en betaalmethode. Na het stappenplan kunt u in uw eigen account alle informatie terugvinden over uw bestelling(en). Een andere optie is om uw product telefonisch te bestellen. Onze medewerker helpt u graag om uw bestelling samen verder af te handelen.

 


Orderstatus

Elke stap van uw bestelling wordt voorzien door een orderstatus. Hiermee houden we u op de hoogte van de status van uw bestelling. Vraagt u zich dus af hoe het staat met uw bestelling, dan kunt u dit eenvoudig terugvinden bij de bestelinformatie in uw account. Op volgorde van bestellen kunnen dit de onderstaande statussen zijn:

 

Bestelling ontvangen

U hebt een bestelling bij ons geplaatst, of wij hebben in overleg met u de bestelling geplaatst. De bestelling is succesvol geplaatst en ontvangen in ons ordersysteem.

 

In behandeling

Nadat de bestelling in ons ordersysteem ontvangen is, wordt deze in behandeling genomen door ons personeel.

 

In afwachting van betaling

Uw bestelling is ontvangen en is reeds in behandeling genomen. Indien u een betaalmethode geselecteerd hebt waarbij u het bedrag nog dient te voldoen, wordt uw bestelling in afwachting van betaling geplaatst, tenzij anders overeengekomen. Zodra de betaling binnen is, wordt de bestelling afgerond.

 

Vertraagd

Uiteraard proberen we deze stap van het bestelproces altijd te voorkomen. Wij doen ons best u een nauwkeurige indicatie van de levertijd van onze producten te geven. Toch kan het onverhoopt gebeuren dat uw bestelling vertraagd is. Als dit het geval is, ontvangt u deze update van ons in uw account. Houdt u rekening met een langere levertermijn. Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

 

Afgehandeld

Na de rest van het bestelproces doorlopen te zijn, wordt uw bestelling verzonden. U ontvangt van ons een track- en tracecode, tenzij anders overeengekomen. Krijgt u deze orderstatus in uw account te zien, dan is uw bestelling succesvol naar u verzonden of u hebt hem reeds ontvangen.

 

Geannuleerd

Wij doen ons uiterste best u een goed product te leveren binnen de gewenste tijd. Toch kan het door omstandigheden voorkomen dat u een order wenst te annuleren. In dit geval krijgt u deze update. De bestelling is succesvol geannuleerd.

 


Bezorginformatie

Indien uw bestelling is verzonden, dan krijgt u van ons een Track & Trace code om uw pakket te kunnen volgen. Op deze manier weet u nagenoeg exact wanneer uw bestelling wordt geleverd. Indien u een product bij ons heeft besteld dat wij persoonlijk komen afleveren dan maken wij altijd een afspraak met u. Op deze manier weet u exact wanneer wij bij u langskomen.

 


Voorraad en levertijd

Wat is de levertijd?

De levertijd is afhankelijk van de voorraadstatus. Hieronder vindt u een overzicht van de levertijden en verschillende typen voorraadstatus van onze producten. Onze levertijden kunnen afwijken door de leverancier, aanpassingen of andere speciale wensen. Mocht het onverhoopt toch langer duren, dan nemen wij uiteraard contact met u op. Uiteraard kunt u ons ook altijd bellen of mailen voor meer informatie over de levertijd van uw product.

 


Is mijn product op voorraad?

Het voorraadpeil van onze producten wordt zo veel mogelijk up to date gehouden. Wij beschikken altijd over een ruime voorraad van alle gangbare artikelen. Wij duiden onze voorraad aan met een voorraadstatus per product. Hieronder een kort overzicht van de meest voorkomende indicaties. U kunt natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen voor specifieke informatie over de voorraad van een product.

 

Direct leverbaar

Het product is momenteel op voorraad. De levertijd bij verzending is één werkdag. Indien u het product af wilt halen, adviseren we u van tevoren te reserveren.

Beperkt leverbaar

Het product is momenteel beperkt op voorraad. De verwachte levertijd bedraagt één tot twee werkdagen. Neemt u contact met ons op voor de exacte levertijd.

Afhalen in onze winkel

Het product wordt in principe niet per pakketpost verzonden. We adviseren u het product in onze showroom af te halen. De koffie staat klaar!

2-3 dagen levertijd

Het product is niet op voorraad. Voor de levering zijn wij afhankelijk van de levertijd van onze leverancier. We adviseren u contact op te nemen voor de exacte levertijd.

3-5 dagen levertijd

Het product is niet op voorraad. Bij bestelling is het product binnen 3-5 werkdagen leverbaar. Bij bestelling ontvangt u de bevestiging dat het product in backorder staat.

1-2 weken levertijd

Het product is niet op voorraad. De levertijd is langer dan gemiddeld. We raden u aan contact met ons op te nemen voor een exacte indicatie.

Op bestelling

Dit product hebben wij standaard niet op voorraad. Bij bestelling ontvangt u een indicatie van de levertijd. Vraagt u zich af waarom dit product niet standaard op voorraad is? Neem dan contact met ons op.

Dit is een maatproduct

Dit product wordt bij u aangemeten middels een passing. U bent hiervoor van harte uitgenodigd in onze showroom. Neemt u contact met ons op voor een afspraak of voor de momenteel aanwezige modellen.

 


Betalen en verzendkosten

Op welke manier kan ik betalen?

Onze webwinkels beschikken over diverse betaalmogelijkheden. Naast onderstaande mogelijkheden kunt u bij ons ook eenvoudig uw order vooruitbetalen. Na uw bestelling kunt u namelijk eenvoudig in uw eigen account de factuur downloaden. Vermeld u altijd het factuurnummer en ordernummer bij uw betaling.

IDEAL

Ideal, eenvoudig betalen via uw eigen bank

PAYPAL

PayPal, eenvoudig online betaalsysteem

MASTERCARD

Mastercard, eenvoudig betalen met uw creditcard

VISA CARD

Visa, eenvoudig betalen met uw creditcard

PIN

Pin, bij ons op de zaak kunt u pinnen

POSTNL REMBOURS

Rembours, eenvoudig betalen aan de postbode bij levering van uw bestelling.

Bij passingen en leveringen aan huis wordt de betaalmethode altijd in overleg met u gedaan. Bij ons in de winkel zijn wij voorzien van een pin-automaat. Let op: in onze winkel kunt u niet met de credit card betalen. Dit is alleen mogelijk in onze webshop.

 


Wat zijn de verzendkosten?

Ondanks dat we onze producten graag kosteloos naar u zouden willen verzenden, is dit niet altijd mogelijk. U ontvangt van ons namelijk altijd een traceerbare verzending, zodat voor u èn voor ons de zekerheid geboden wordt dat uw pakket aankomt. Toch willen we u zoveel mogelijk tegemoet komen. Tenzij anders aangegeven in de productinformatie of door onze medewerkers, zijn onderstaande regels van toepassing op uw verzending.

 

€ 2,50 verzendkosten

Uw bestelling betreft brievenbuspost en bevat geen breekbaar product. Deze verzendmethode wordt alleen gehanteerd in overleg met de klant.

€ 9,00 verzendkosten

Uw bestelling voldoet niet aan één van bovenstaande regels. Helaas moeten wij € 9,00 verzendkosten in rekening brengen.

Overig

Indien uw pakket zwaarder is dan 10 kg, moeten wij in sommige gevallen verhoogde verzendkosten in rekening brengen. In dat geval brengen we u altijd van tevoren op de hoogte.

In overleg is het mogelijk uw pakket persoonlijk aan huis te laten afleveren. De leveringskosten zijn hiervoor altijd in overleg.

Hebt u toch nog vragen betreffende de verzendkosten? Neem dan contact met ons op. U bereikt ons telefonisch op 0318-690471. U kunt ook onderstaand contactformulier invullen.

 


Stel uw vraag aan onze klantenservice

Ondanks dat we ons best doen uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, kunnen we ons voorstellen dat u nog met een onbeantwoorde vraag zit. Daarom vindt u hieronder een contactformulier, zodat u uw vraag niet onbeantwoord hoeft te laten. Neemt u liever telefonisch contact met ons op, dan is dit uiteraard ook mogelijk. Hiervoor belt u met 0318-690471.