Garantie en verzekering

Scroll naar beneden voor het contactformulier.

Op alle nieuwe producten heeft u standaard garantie. Niet alleen vanuit de fabrikant (de zogeheten fabrieksgarantie), maar omdat wij geloven in de kwaliteit van de producten die wij verkopen, bieden wij op de meeste producten een extra garantie. Op deze wijze bent u altijd verzekerd van een goed functionerend product. Mocht u vragen hebben over de garantie op specifieke producten, neem dan telefonisch of per mail contact met ons op. Wij staan altijd paraat om antwoord te geven op vragen. Ook als u wilt weten of een specifiek defect onder de garantie valt, kunt u bij ons terecht. In sommige gevallen is het noodzakelijk dat wij uw product innemen ter reparatie om te kunnen vaststellen of alles binnen uw garantie valt.

 


Nieuwe producten

Al onze nieuwe producten worden geleverd met minimaal 1 of 2 jaar fabrieksgarantie, afhankelijk van de fabrikant onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Mocht een artikel defect zijn direct bij ontvangst, dan kunt u deze binnen 7 dagen aan ons retourneren. Voor de retourprocedure verwijzen wij u naar de pagina retourneren en ruilen. Alleen als u binnen 7 dagen het beschadigde of niet (naar behoren) functionerende product retourneert, kunnen wij deze omruilen tegen een nieuw product. Heeft u een defect product ontvangen, neemt u dan direct contact met ons op via mail of telefoon.

  

Accu's

De garantietermijn op nieuwe accu's is 6 maanden. Dit omdat accu's goed of slecht zijn en dat merkt u binnen enkele weken tot enkele maanden. U moet accu’s regelmatig opladen en gebruiken. Bij niet correct gebruik kan de levensduur van de accu’s korter worden of ze kunnen zelfs kapot gaan. Wij adviseren altijd minimaal één keer in de week te laden, en maximaal één keer per dag (bij gebruik). Het beste is een laadcycles van tenmintse 12 uur continu. Uiteraard kan het laadproces per product verschillen. Neemt u altijd contact met ons op als u vragen heeft over accu's of kijk op onze website voor meer informatie.

 


Tweedehands producten

Voor garantie op onze tweedehands producten geldt dat dit in overleg bepaald wordt. Onze demo-modellen worden in principe altijd geleverd met één jaar garantie. Hebt u vragen over een specifiek product? Neemt u dan contact op met onze klantenservice voor meer informatie over de garantie. Bij een aankoop staat de garantietermijn tevens op uw factuur vermeld.

  


Extra garantie aankopen

Indien u meer zekerheid wilt voor uw product na de garantieperiode, kunt u bij ons in bepaalde gevallen GarantiePLUS aankopen. Om na afloop van de fabrieksgarantie toch verzekerd te zijn van een uitstekende dekking tegen onverwachte reparatiekosten. Deze verzekering biedt u aansluitend op de fabrieksgarantie nog eens extra zekerheid tegen een zeer aantrekkelijke premie. Voor meer informatie over GarantiePLUS kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.

GarantiePLUS kan alleen bij de oorsprokelijke aankoop worden gedaan. Tevens kunt u in overleg ook GarantiePLUS aankopen bij een tweedehands product. Vraag onze medewerkers naar de mogelijkheden.

 


Scootmobielverzekering

Moet ik mijn scootmobiel verzekeren?

Volgens de Nederlandse wetgeving bent u verplicht om uw scootmobiel te verzekeren met minimaal een WA-verzekering.

Wij van Goedmobiel kunnen u samen met Unigarant en ANWB altijd een passend aanbod doen, zodat u altijd goed verzekerd bent. De verzekering van een scootmobiel loopt altijd van 1 mei het ene jaar tot 1 mei het volgende jaar. Stapt u dus later in, bijvoorbeeld augustus, dan betaald u ook slechts tot 1 mei het volgende jaar. Soms lijkt een verzekering dan goedkoper, maar het gaat uiteindelijk om het jaartarief. Bel ons vandaag nog op 0318-690471 als u meer informatie wilt over de Unigarant of ANWB scootmobiel verzekering.

 

Mogelijke verzekeringen:

  • WA (verplicht) = Prijs per jaar circa € 50,00 exclusief poliskosten + belastingen (tarief 2015)
  • WA + diefstal + aanrijding (All-risk) = Prijs per jaar is afhankelijk van nieuwwaarde, prijs op aanvraag
  • Hiernaast zijn nog enkele aanvullende dekkingen mogelijk. Voor meer informatie hierover neemt u eenvoudig contact met ons op.
  

Snel geregeld:

Heeft u een verzekering nodig voor uw scootmobiel? Wij regelen het ter plekke. Uw scootmobiel wordt z.s.m. voorzien van het verzekeringsplaatje en u krijgt direct het bewijs dat u verzekerd bent. U kunt dus direct met uw scootmobiel gaan rijden.

 


Pechhulp aan huis

Word ik ook 24/7 geholpen bij pech?

Ondanks dat wij topkwaliteit producten leveren, kan het door omstandigheden natuurlijk altijd voorkomen dat u een keer stil komt te staan. Dit kan door een lekke band, een lege accu, een gebruikersfout of een technische fout. Uiteraard proberen we dit altijd te voorkomen, bijvoorbeeld door onze onderhoudscontracten, waarmee u uw scootmobiel up-to-date houdt en de meeste defecten voorkomt. Ondanks deze zorgvuldige voorzorgsmaatregelen, kan het echter voorkomen dat u stil komt te staan met de scootmobiel. Gebeurt dit doordeweeks, dan zullen wij in de omgeving ons best doen u z.s.m. te helpen. Toch zijn wij helaas niet 24/7 beschikbaar en moeten wij af en toe dus ook uitkijken naar andere mogelijkheden.

 

Wegenwacht Scootmobiel Service van de ANWB

Een veelgebruikte mogelijkheid is de pechhulp service van de ANWB. Deze Wegenwacht Scootmobiel Service is bedoeld voor u als scootmobielrijder, wanneer u verzekerd wilt zijn van hulp bij pech. Bij pech met de scootmobiel belt u met de vertrouwde ANWB Alarmcentrale, Telefoonnummer: 088 269 28 88. Een wegenwacht van de ANWB wordt dan zo snel mogelijk naar uw locatie gestuurd en zal meteen aan het werk gaan om het probleem op te lossen. Indien de reparatie niet ter plekke mogelijk is, wordt u met uw vervoersmiddel naar een scootmobiel-servicepunt of naar uw bestemming gebracht. De ANWB helpt u met elk type scootmobiel. Met Wegenwacht Scootmobiel Service krijgt u zelfs ook hulp bij pech met uw bromfiets, scooter of (elektrische) fiets.

De pechhulp Wegenwacht Scootmobiel Service van de ANWB sluit u eenvoudig af op http://www.anwb.nl/wegenwacht/scootmobiel.

 


Stel uw vraag aan onze klantenservice

Ondanks dat we ons best doen uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, kunnen we ons voorstellen dat u nog met een onbeantwoorde vraag zit. Daarom vindt u hieronder een contactformulier, zodat u uw vraag niet onbeantwoord hoeft te laten. Neemt u liever telefonisch contact met ons op, dan is dit uiteraard ook mogelijk. Hiervoor belt u met 0318-690471.