Montage en Reparatie

Scroll naar beneden voor het contactformulier.

Bij Goedmobiel geloven wij in het bieden van optimale service. Dit is ook één van de punten waarop wij ons onderscheiden. Als klant heeft u de mogelijkheid om uw eigen niveau van service te kiezen. Dit kan variëren van de basis garantiesystemen tot volledige service aan huis. Omdat elk product verschillend is en uw wensen als klant net zo, maken wij deze serviceafspraken altijd in overleg met u. Met een eigen werkplaats en gediplomeerd personeel zijn wij in staat om u te helpen in bijna elke denkbare situatie. U krijgt van ons ook altijd een eerlijk advies over eventuele kosten. Ook als u het product niet bij ons heeft aangeschaft, staan wij u graag terzijde.

 


Installatie/uitleg product

Bij nagenoeg al onze producten zit een (installatie)handleiding in het Nederlands of Engels. Bij diverse producten die door ons bij u thuis worden afgeleverd, wordt door onze medewerker het product volledig uitgelegd. Denk hierbij aan scootmobielen, seniorenbedden, sta-opstoelen etc. Onze medewerkers nemen de tijd voor u, zodat u het maximale gebruiksgemak uit uw product kunt halen. Als u nog vragen heeft na ingebruikname, dan kunt u ons altijd bellen of mailen. Wij helpen u graag verder.

 


Eigen werkplaats

Onze firma beschikt over een eigen werkplaats. Dit houdt in dat u bij ons terecht kan voor onderhoud, reparaties, garanties, onderdelen vervangen en veel meer. Ons gediplomeerde personeel heeft alle kennis in huis om u goed en duidelijk advies te kunnen geven. Tevens kunt u bij ons terecht voor service aan huis. Met een volledig ingerichte servicebus kunnen wij onderhoud en reparaties aan huis. Dit doen wij in heel Nederland.

 


Servicemonteur

Heeft u een service monteur nodig bij uw storing? Dan kunt u ook op onze website eenvoudig het contactformulier invullen. In dit formulier kunt u alvast aangegeven wat voor product u heeft en wat de storing betreft. Wij nemen dan z.s.m. contact met u op of een afspraak in te plannen.

 

HIERONDER BLOK INVOEGEN VOOR HET AANVRAGEN VAN EEN SERVICEMONTEUR
EISEN BLOK:
Algemene vragen uit standaard contact blok, aangevuld met een veld voor het invullen van de omschrijving van de storing

Neem contact op

Contact Informatie

* Verplichte velden

 


Technische storingen

Mocht er onverhoopt toch een probleem zijn met uw product dan bieden wij u maximale zekerheid. Nagenoeg al onze producten worden geleverd met een Nederlandse handleiding die soms al direct een oplossing bieden bij kleine storingen. Mocht u de technische storing niet zelf kunnen oplossen, neem dan gerust contact met ons op. Onze technische medewerkers nemen dan de storing met u door en maken, indien de storing niet telefonisch kan worden opgelost, graag een afspraak met u. Wij zijn te bereiken op 0318-690471.

 


Onderhoudscontracten

Voor bepaalde producten bieden wij ook de mogelijkheid om een onderhoudscontract af te sluiten. Zo bent u gegarandeerd van de beste service voor uw product en garantiebehoud. Jaarlijks wordt u product volledig nagekeken door een erkende monteur. Bij ons heeft u ook de mogelijkheid om met bijvoorbeeld een scootmobiel die u niet bij ons heeft gekocht, toch een onderhoudscontract af te sluiten. Vraag onze medewerkers naar de mogelijkheden. U kunt ons bereiken op 0318-690471.

 

Neem contact op

Contact Informatie

* Verplichte velden