Scroll naar beneden voor het contactformulier.

Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent met het product wat u heeft gekocht. Bij GOEDmobiel heeft u 14 dagen de tijd het product te retourneren of ruilen. Het is wel van groot belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd zijn of niet volledig worden geretourneerd komen niet in aanmerking voor ruiling of restitutie. Als u meer wilt weten kunt u altijd contact met onze klantenservice opnemen.

 


Retourprocedure

Mocht u een product willen retourneren neemt u dan altijd contact met ons op. Dit kunt u telefonisch of via de email doen. Wij nemen dan de retourprocedure met u door, waarna u van ons de benodigde informatie krijgt om het product zo goed mogelijk kunt retourneren.

 


Producten ruilen

Mag ik mijn product ruilen?

De volgende producten kunnen helaas niet worden geretourneerd of worden geruild:

  • Verbruiksartikelen.
  • Alle type accu's zoals AGM, GEL, Lithium etc.
  • Producten die verzegeld zijn, waarvan de zegel is gebroken.
  • Ingewisselde of ingevulde tegoedbonnen.
  • Producten die beschadigd zijn of niet compleet.
  • Producten die om hygienische redenen niet geruild kunnen worden zoals urinaals, oordopjes, nagelknippers, bestek etc. 
  • Motorische onderdelen indien gebruikt.
  • Afgesloten abonnementen of contracten.

 

Neemt u altijd contact met ons op als u twijfelt over het retourneren of ruilen van een product.

 


Geld terug

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Als u uw bestelling heeft geretourneerd en onze afdeling kwaliteit het goedgekeurd heeft, dan zal de betaling in gang worden gezet. Het aankoopbedrag zal dan zo snel mogelijk aan u worden betaald. Wij betalen het bedrag altijd retour naar de rekening waarmee de betaling ook naar ons is gedaan. U kunt het bedrag gewoonlijk binnen enkele dagen op uw rekening verwachten, met een maximum van 3 weken na retourdatum.

 


Defect/verkeerd geleverd

Wij betreuren het ten zeerste als u een defect of verkeerd product heeft ontvangen. Ondankt onze strenge controle kan het helaas voorkomen dat u een defect of verkeerd product heeft ontvangen. In dit geval kunt u het beste direct contact met onze klantenservice opnemen via 0318-690471. Wij zullen u dan direct verder helpen om het probleem op te lossen.

  


Verzendkosten retour

Krijg ik mijn verzendkosten terug bij retournering?

Indien u een product retour heeft gestuurd binnen de bedenktijd, dan krijgt u het volledige aankoopbedrag inclusief de reeds betaalde verzendkosten terug. Stuurt u een product retour buiten de bedenktijd, dan worden de verzendkosten ingehouden. De verzendkosten voor het retourneren van het product zijn wel voor uw rekening.

 


Stel uw vraag aan onze klantenservice

Ondanks dat we ons best doen uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, kunnen we ons voorstellen dat u nog met een onbeantwoorde vraag zit. Daarom vindt u hieronder een contactformulier, zodat u uw vraag niet onbeantwoord hoeft te laten. Neemt u liever telefonisch contact met ons op, dan is dit uiteraard ook mogelijk. Hiervoor belt u met 0318-690471.